קורס מורה נהיגה

רוצה להפוך להיות מורה לנהיגה, אך יש לך חשש מעלויות הלימודים? מעכשיו אין צורך לדאוג. במכללת גלגלים נלווה אותך לאורך כל הדרך. מבחינת ההתאמה שלך לקורס ועד לבדיקת זכאות לקבלת מלגת לימודים.

אנו מציעים לך מסלולי מימון נוחים ופותחים בפניך אפשרות לרכוש מקצוע לחיים. כל שעליך לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולשמוע על האפשרויות העומדות לרשותך.

מקצוע לחיים בלימודים קצרים וממוקדים

לימודי נהיגה מכשירים את דור הנהגים הבא. מעבר לידע שהתלמידים צריכים לרכוש על הפעלת הרכב, עליהם לדעת כיצד לנהוג בבטחה ובחוכמה. תפקידו של מורה הנהיגה משמעותי בכל הנוגע להכשרה זו ולכן עליו להיות בעל ידע וכישורים מתאימים.

על מורה הנהיגה להכיר את נהלי הבטיחות בדרכים, להכיר את כל הנושא התיאורטי שהתלמידים יתקלו בו ולהיות בעל רגישות מתאימה לתלמידים. מבחינת העבודה חשוב לדעת כי נדרשת שהות ארוכה ברכב וכי לא פעם נדרשת גמישות בלוח הזמנים.

נושאי הקורס

קורס מורי נהיגה מכשיר את המורים שילמדו את הדור הבא. הקורס משלב בין דידקטיקה, דיני תעבורה, נהיגה מונעת ומתודיקה ללימוד. במסגרתו נעבור על נהלי הרישוי והחוקים והתקנות של התחבורה. נלמד על נהיגה נכונה ונהיגה מונעת, נערוך הכרות עם הרכב, מערכות הבטיחות שלו ועל הגורם האנושי בנהיגה.

חלק נרחב של הקורס יתייחס ללימוד התחום. לעבודה מול תלמידי הנהיגה לרבות תקשורת בין אישית, תיתן התייחסות ללקויות למידה ולנגישות לבעלי מוגבלויות. בנוסף, נלמד בקורס מתן עזרה ראשונה, התנהלות במצבי סכנה כדוגמת דליקה ועל נוהלי הרישוי.

למי הקורס מתאים?

מורי הנהיגה אחראיים להדריך ולחנך את הנהגים החדשים. תפקיד זה משמעותי ותלמידים רבים זוכרים את השיעורים שלהם גם לאחר שקיבלו את רישיונם. הקורס מתאים לנהגים שרוצים לקחת חלק בהכשרת הדור הבא.

קורס מורי נהיגה – תנאי קבלה

  • רישיון נהיגה סוג ב' ומעלה בתוקף מעל לשלוש שנים.
  • גיל 21 ומעלה.
  • השכלה של 12 שנות לימוד ומעלה.
  • ללא עבירות תנועה משמעותיות (במקרה שיש לך עבר של עבירות תנועה רשות הרישוי תקבע את חומרתן).
  • מעבר מבחן התאמה במכון חיצוני.
  • מעבר מבחן מעשי משרד הרישוי.

תלמידים אשר יעברו בהצלחה את הבחינות יקבלו תעודת הכשרת מורי נהיגה מטעם משרד העבודה.

מועדי הקורסים הקרובים:

רחובות ערב – 29/01/24
בירושלים ערב – 24/01/24
פ"ת ערב – 10/01/24

הצעד הראשון שלך

זה הזמן שלך לקבל פרטים נוספים על הקורס ולבחון את התאמתך. לפרטים נוספים ניתן להשאיר את פרטיך באתר, בכל יום ובכל שעה או ליצור עמנו קשר: 077-803-7368

הירשמו עכשיו

צרו איתנו קשר

עכשיו גם ב Zoom

חייגו עכשיו

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים