קורס רכב משא כבד

רוצה להשתלב בחברות מובילות בשוק בתחום ההובלות? זה הזמן לשמוע על אפשרויות הלימוד ועל מסלולי המימון שלנו.

אנו, במכללת גלגלים, שמים לעצמנו למטרה ללוות אותך לאורך כל הדרך. נשמח לבדוק את זכאותך למלגה, שתאפשר לך להוציא רישיון על רכב משא כבד ב-1,000 ₪ בלבד ולקשר אותך בסיום הלימודים לחברות תעסוקה.

קורס שיפתח בפניך אפשרויות תעסוקה

קורס נהיגה על רכב משא כבד מתאים לנהגים בעלי רישיון נהיגה מסוג ג' עם ותק של שנה ומעלה. הנהגים משתלבים בתחום של העברת משא כבד ועל כן עליהם להכיר היטב את התחום, הסכנות אשר עלולות לעמוד מולם ולדעת כיצד מתבצעת העברה של חומרים מסוכנים.

בוגרי הקורס אשר סיימו את המבחנים בהצלחה יוכלו לקבל רישיון נהיגה על רכב כבד. מבחינה תעסוקתית, הקורס פותח בפני בוגריו שלל אפשרויות והזדמנות להשתלב בעבודה לה דרישה גבוהה.

הנושאים המרכזיים בקורס

קורס רכב משא מכשיר נהגים המעוניינים להשתלב בתחום מבוקש בשוק העבודה ולהחזיק ברישיון איתו יוכלו לנהוג על רכב מעל 15 טון. הקורס מקיף והתכנים מיועדים להכין את הנהג לעבודת היום יום שלו ולתת לו כלים להתמודד עם סיטואציות שיכולות לעלות. בין היתר נערוך היכרות עם המערכות השונות ברכב ונלמד את כללי הפריקה והטעינה.

במסגרת הלימודים נעבור על נהלי הבטיחות, נלמד כיצד ניתן להוביל חומרים מסוכנים, הנהגים יקבלו הכשרה בסיסית בעזרה ראשונה וילמדו כיצד להתנהל במצבי חירום כמו פריצת אש. בלימודים נלמד על דיני תעבורה, על הגורם האנושי, הכרת המנוע ותורת הרכב.

האם קורס רכב משא הוא עבורך?

הקורס מיועד למועמדים המעוניינים לקבל רישיון נהיגה על רכב משא כבד וזאת אם יש בידם רישיון נהיגה מסוג ג'. נהגים אשר מעוניינים להרחיב את הזדמנויות העבודה שלהם ולפתוח עצמם לאפשרויות נוספות, עם משכורות גבוהות יותר, ימצאו כי קורס זה מתאים עבורם.

בוגרי קורס רכב משא אשר עומדים בכל הדרישות ומקבלים תעודה, יכולים להשתלב בענפים שונים כמו ענף הבניה, מפעלים, תעשיות העוסקות בחומרים מסוכנים ועוד.

תנאי קבלה לקורס

  • רישיון נהיגה מסוג ג' עם ותק של שנה ומעלה.
  • גיל 19 ומעלה.
  • הפניה ממשרד הרישוי.

בסיום הלימודים תינתן לבוגרים שעמדו בכל הדרישות ועברו את הבחינות בהצלחה תעודת גמר מטעם משרד העבודה והרווחה.

מועדי הקורסים הקרובים:

מסלול ערב רחובות: 07/02/24
בירושלים מסלול ערב: 22/01/24
פ"ת מסלול ערב: 24/01/24

הגיע הזמן לדבר

קורס רכב משא יכשיר אותך להשתלב בשוק העבודה בשלל תחומים. כדי לבדוק את התאמתך ללימודים ולקבל פרטים נוספים, זה הזמן שלך להשאיר פרטים כאן באתר או ליצור איתנו קשר טלפוני: 077-803-7368

הירשמו עכשיו

צרו איתנו קשר

עכשיו גם ב Zoom

חייגו עכשיו

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים