קורס מכונה ניידת

מכונה ניידת היא רכב אשר מבצע עבודה. המכונה לא מיועדת לגרירה אלא לביצוע משימה מסוימת והנהיגה עליה תתבצע רק על ידי אדם שהוכשר לכך ושמחזיק ברישיון מתאים להפעלתה. קורס מכונה ניידת מכשיר את המשתתפים לנהיגה בכלים שונים ובניהם: בובקט, מחפרון, שופל, קומביין וכלים נוספים.

הקורס מכשיר את המשתתפים בנושאים עיוניים ואלו כוללים: הכרת המכונות הניידות, דיני תעבורה, נהלי עבודה ונהיגה, גהות ובטיחות בהפעלת המכונה, תחזוקה וטיפול בכלים השונים ונושאים נוספים. כל הנושאים הללו חשובים לקבלת אישור הנהיגה המבוקש.

מי יכול להצטרף אל קורס מכונה ניידת?

נתחיל מכך שהקורס מתאים לאלו אשר רוצים לעסוק בהפעלת מכונה ניידת. מעבר לכך, על המועמדים להיות בגילאי 17 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה בדרגה A עם ותק של לפחות חצי שנה או רישיון נהיגה בדרגה B. כל המועמדים, בכל גיל וותק נהיגה, חייבים להביא אישור לבדיקת עיניים תקינה וטופס ירוק.

בסיום הקורס ולאחר שיקבלו תעודה, יוכלו הבוגרים להשתלב במקומות עבודה שונים ולהפעיל סוגים שונים של רכבים המכונים מכונות ניידות. יש לציין כי הרכבים השונים אינם עולים על הכביש ולכן לא פעם מגיעים אל הקורס מועמדים אשר מעוניינים להשתלב בתחומי עבודה מסוימים או כאלו שרוצים להרחיב את תפקידם במסגרת העבודה הנוכחית.

קורס הכשרה מהיר

מועמדים אשר מעוניינים להרחיב את יכולות הנהיגה שברשותם יכולים לעשות זאת דרך קורס מכונה ניידת. הקורס מכשיר את המועמדים ומכיר להם את המכונות השונים, התקנות ונותן להם כלים להפעילן בבטיחות. אלו אשר מתעניינים בקורס יגלו כי מדובר בתהליך לימוד קצר כאשר אנחנו שמים דגש על הכנה למבחן העיוני והבוגרים שלנו נהנים מתחושת ביטחון כשהם מסיימים את ההכשרה.

על מנת להצטרף לקורס יש לעמוד בתנאים שציינו ולהחזיק בטופס המצביע על בריאותו של המשתתף. התהליך כולו יכול להיות פשוט, מהיר ולפתוח בפני המשתתפים עולם חדש של הזדמנויות תעסוקה וכן כלי להתמקחות על השכר במקום העבודה הנוכחי. יש לציין כי עד לשנת 2012 אפשר משרד התחבורה להפעיל מכונה ניידת גם ללא היתר אך היום כל מי שרוצה להפעילה בצורה חוקית חייב לעבור את הקורס.

מכללת גלגלים

מכללת גלגלים מציעה קורסי נהיגה עיוניים שונים ובתוך כך גם קורס מכונה ניידת. אנו מלווים את המתעניינים מהשאלות הראשונות ועד לקבלת ההיתר המבוקש להפעלת המכונה. אנו מקפידים לבחור את המורים הטובים ביותר כך שיהיה לך קל לעבור את המבחן העיוני ולהפעיל בביטחון כל מכונה.

הירשמו עכשיו

צרו איתנו קשר

עכשיו גם ב Zoom

חייגו עכשיו

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים