קורס נהיגה על מונית

רוצה להוציא רישיון נהיגה על מונית? זה הזמן לצאת לדרך במסלול מימון מעולה ועם מלגה לזכאים. אצלנו ניתן להוציא רישיון החל מ-1,000 שקלים בלבד. בסיום הקורס נקשר אותך עם חברות רלוונטיות ונפתח בפנייך אפשרויות תעסוקה.

זה הזמן שלך ליצור קשר ולשמוע על האפשרויות העומדות לפניך

קורס נהיגה על מונית או קורס רכב ציבורי, מכשיר נהגים לעסוק בתחום לפרנסתם. נהגי המונית אחראיים לחייהם של הנוסעים ועליהם להכיר היטב את חוקי התנועה, להכיר את מצבי החירום שיכולים לקרות בזמן עבודתם ולהקפיד על התנהלות נכונה מול הנוסעים. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתחום נהיגת המונית באחת מהחברות הפועלות או לפנות לדרך עצמאית.

נושאים נלמדים במסגרת קורס נהיגה על מונית

קורס נהיגה על מונית בא להכשיר נהגים להסיע אזרחים. במהלך הלימודים נעבור על דיני התעבורה ונערוך היכרות עם הרכב. נלמד על נהיגה מונעת, הגורם האנושי ויהיה דגש נרחב על נהיגה נכונה. במהלך הלימודים נלמד לימודי חברה ועל הסעת ילדים.

כחלק מהצורך לעבוד מול גורמים שונים, נעסוק בידיעת הארץ ונלמד אנגלית בסיסית. בנוסף, נלמד עזרה ראשונה, התנהלות במצבי חירום, כיבוי אשר וזיהוי של אמצעי חבלה. כחלק מכישורי העבודה קורס נהיגה על מונית יעסוק גם בשירות הציבורי ונגישות לבעלי מוגבלויות.

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לבעלי רישיון נהיגה בתוקף אשר מעוניינים להשתלב בנהיגה ציבורית. כיוון שהעבודה דורשת קשר אישי מתמיד מול נוסעים חדשים, הקורס יתאים לאנשים שרוצים לעסוק בכך, לעבוד שעות רבות בנהיגה ולפגוש באנשים חדשים מדי יום.

תנאי קבלה לקורס

  • הגשת המועמדות וליווי עד לקבלת האישור נעשה ע"י מכללת גלגלים.
  • רישיון נהיגה בתוקף.
  • וותק של רישיון הנהיגה העולה על חצי שנה.
  • ידיעת השפה העברית, כתיבה וקריאה.
  • השכלה של 8 שנות לימוד ומעלה.

בסיום הלימודים תינתן לבוגרים שעמדו בכל הדרישות תעודת נהג רכב ציבורי מטעם משרד העבודה והרווחה

מועדי הקורסים הקרובים:

רחובות מסלול ערב: 16/04/23
רחובות  מסלול בוקר: 16/03/23
בירושלים מסלול ערב: 28/03/23
בירושלים מסלול בוקר: 30/01/23
פ"ת ערב: 14/03/23

בואו נדבר

קורס נהיגה על מונית יפתח בפניך אפשרויות עבודה נוספות. אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך באתר, בכל יום ושעה או ליצור עימנו קשר טלפוני על מנת לבחון את התאמתך לקורס ולקבל פרטים נוספים. 077-803-7368

הירשמו עכשיו

צרו איתנו קשר

עכשיו גם ב Zoom

חייגו עכשיו

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים