קורס נהיגה על אוטובוס

רוצה להפוך לנהג אוטובוס? להחזיק ברישיון שיאפשר לך לעבוד ברחבי הארץ ובמקצוע עם דרישה גבוהה? אנחנו מציעים לך מסלול לימוד בליווי אישי, לאורך כל הדרך ונבחן יחדיו את זכאותך לקבלת מלגה.

מכללת גלגלים מזמינה אותך ליצור קשר ולשמוע על אפשרויות המימון, כיצד נעזור לך וגם על אפשרויות התעסוקה שנשמח לפתוח בפניך.

הגיע הזמן לצאת לדרך

נהיגה על אוטובוס דורשת לא פעם לקיים קשר אישי או אחרת עם הנוסעים. כמעט בכל הארץ הדרישה לנהגים בעלי הכשרה להסיע אוטובוסים גבוהה מאד. העבודה יכולה להיות במסגרת חברות ההסעות הציבוריות או הפרטיות.

נהגי האוטובוס יכולים להסיע צעירים ומבוגרים. האחריות על כתפיהם גבוהה ועליהם להכיר היטב את נהלי הבטיחות, כיצד לפעול בשעת חירום ובמקביל להכיר את הארץ ולהיות בעלי יכולת לתקשר באופן בסיסי גם באנגלית. קורס נהיגה על אוטובוס מכסה את הנושאים אשר הנהגים נתקלים בהם בעבודתם ביום יום.

נושאי הקורס המרכזיים

הקורס מכסה נושאים מגוונים ומעשיים. נהגי האוטובוס נתקלים במסגרת עבודתם בדרישות וסיטואציות שונות והלימודים נועדו להכין אותם להתמודדויות שונות. במסגרת הלימודים נסרוק את דיני התעבורה, נכיר את הארץ, נעסוק בכללי הסעת ילדים ולימודי חברה.

קורס נהיגה על אוטובוס כולל גם לימודי התנהלות במצבי חירום, עזרה ראשונה וכיבוי אש. בשל אופי העבודה, בקורס נלמד גם אנגלית בסיסית.

למי מתאים להצטרף לקורס?

קורס נהיגה על אוטובוס מתאים לנהגים אשר נהנים מהנהיגה ושמעוניינים להסיע אנשים שונים. שלא כמו נהיגה על משאית אשר מתבצעת רוב היום לבד, כאן אחראי הנהג על נוסעים רבים ולא פעם מתקיימת אינטראקציה בינו לבינם ולכן הקורס מתאים לאנשים שמעוניינים בקשרים אלו.

תנאי קבלה לקורס נהיגה לאוטובוס

  • הגשת המועמדות וליווי עד לקבלת האישור נעשה ע"י מכללת גלגלים.
  • בעל רישיון נהיגה במשך שנתיים ומעלה.
  • מעל גיל 21.
  • ידיעת השפה העברית – קריאה והבנה.
  • אישור משרד הרישוי.

בסיום הלימודים, בוגרים אשר יעברו את כל המבחנים, יקבלו תעודת גמר מטעם משרד העבודה והרווחה.

מועדי הקורסים הקרובים:

רחובות מסלול ערב: 16/04/23
רחובות  מסלול בוקר: 16/03/23
בירושלים מסלול ערב: 28/03/23
בירושלים מסלול בוקר: 30/01/23
פ"ת ערב: 14/03/23

בואו נדבר

קורס נהיגה על אוטובוס פתוח עכשיו גם בפניך. לבדיקת התאמתך לקורס וקבלת פרטים נוספים, זה הזמן להשאיר את פרטיך כאן באתר או ליצור קשר טלפוני: 077-803-7368

שתפ קורס רכב ציבורי

הירשמו עכשיו

צרו איתנו קשר

עכשיו גם ב Zoom

חייגו עכשיו

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים