רישיון למונית מאפשר לך להתחיל להתפרנס מהסעת אנשים. העבודה יכולה להיות במסגרת חברת מוניות והיא יכולה להיות באופן עצמאי לחלוטין, לבחירתך. כך או אחרת זוהי דרך להתחיל בקריירה חדשה.

אם יש לך אהבה לנהיגה, לאנשים והחלטת לעשות מזה כסף, הוצאת רישיון למונית יכולה להתאים לך. כתנאי מקדים יהיה עליך להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף עם וותק של חצי שנה ומעלה, עליך להיות בוגר לפחות שמונה שנות לימוד ולדעת עברית ברמת קרוא וכתוב.

מה לומדים במסגרת קורס להוצאת הרישיון

הקורס עוסק בשני היבטי העבודה: דיני התעבורה ועבודה מול אנשים. בין היתר מתבצעת היכרות עם הרכב, הבנת גורמי סיכון, נהיגה מונעת וכיצד להתנהל במצבי חירום. בנוסף, הקורס עוסק בעבודה מול קהלים שונים ובהם גם בני הגיל השלישי, ילדים ובעלי מוגבלויות.

המטרה של הקורס היא לתת לך ידע מעשי שישמש אותך בתקופת העבודה ובנוסף ידע שנדרש לצורך בחינות קבלת הרישיון. הצטרפות מתאימה לאנשים שאוהבים לנהוג, שרוצים לעבוד מול אנשים ושאוהבים את הדרכים. הנהיגה עצמה יכולה להתבצע בתוך העיר, אל שדה התעופה ובין חלקים שונים של הארץ.

בחירת בית הספר להוצאת רישיון למונית

לא כל אחד יכול להיות נהג מונית ולא כל מקום מתאים ללימודים. האפשרויות פתוחות בפניך וכדאי לבחון כי מקום הלימודים נותן לך את ההזדמנות הטובה ביותר ושהוא עונה על הקריטריונים הבאים:

  • ליווי מלא – כדי להתחיל להוציא רישיון למונית עליך לעבור מספר שלבים, להוציא אישורים שונים וכדאי לבחור במקום לימודים שיעזור לך לאורך כל הדרך, משלב ההתעניינות ועד למציאת העבודה בתחום.
  • לימוד ממוקד – חשוב מאד שהלימודים יעניקו לך את כל הידע הנדרש בתחום אך חשוב שהם יהיו ממוקדים וענייניים, בלי לבזבז את הזמן ובלי להעמיס עליך שלא לצורך.
  • מלגות וסבסוד – יש לך את האפשרות גם לרכוש לעצמך מקצוע חדש וגם ליהנות ממלגה וסבסוד. אנו מציעים לך לבדוק האם אתה עומד בתנאים ולהתחיל את הדרך החדשה שלך בפחות הוצאות.

הדרך הנכונה לעבוד כנהג מונית

נהגי מוניות יכולים להיות שכירים או עצמאיים ואין דרך אחת שהיא נכונה לכולם. הרוב יעדיפו בשלב הראשון להתחיל לעבוד עם חברה ולא להיות עצמאיים וזאת בשל ההשקעה הנדרשת לקבלת מספר ירוק.

רבים מגלים כי עבודה בחברה היא נוחה יותר כיוון שהם מרגישים שיש להם גב והם לא צריכים להיות לבדם. כמובן, אלו אשר ממשיכים לדרך עצמאית יכולים ליהנות מאפשרויות כלכליות כמעט בלתי מוגבלות.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים