בשנים האחרונות אנו רואים עליה בדרישה לנהגי אוטובוסים ואם אתם חושבים ללמוד מקצוע חדש, יתכן מאד שגם אתם תוהים כמה מרוויח נהג אוטובוס אגד. כיוון שאגד היא חברת אוטובוסים גדולה אשר מספקת את שירותיה במקומות שונים בארץ ולשלל מגזרים שאלה זו בהחלט עומדת על הפרק ועליה נענה מיד.

על מנת לדעת כמה בדיוק מרוויח נהג אוטובוס אגד ובחברות אחרות חשוב קודם כל לזכור כי דין נהג חדש אינו זהה לדין נהג ותיק. כמו כן, ישנם הבדלים בשכר בין הערים השונות וכדאי לדעת כי התחרות על הנהגים הובילה את החברה הגדולה לפעול למתן מענקים, קרן השתלמות ותגמולים על עבודה מאומצת. מכאן אפשר להבין כי השכר חשוב אך כך גם ההטבות.

כמה מרוויח נהג אוטובוס אגד בסך הכול

בהסתכלות על השכר יש לבחון את כל המרכיבים ולא רק את המשכורת הבסיסית. היום נהגים יכולים לצפות למענקים וקרן השתלמות וזאת בנוסף למשכורת הבסיסית המוצעת להם. נציין כי החברה לא חייבת להציע לנהגים מענק והיא יכולה להתנות אותו בתנאים שונים (כמו עבודה בחברה לאורך מספר שנים) אך כדאי לדעת כי ההטבות הללו קיימות והופכות את העבודה למשתלמת עוד יותר.

היום ישנה תחרות על הנהגים ובמיוחד באזור המרכז. אלו אשר רוצים להשתלב בחברה יציבה, ותיקה ולאורך זמן ימצאו כי אגד יכולה בהחלט להיות הכתובת. אנו מלווים את התלמידים שלנו לאורך הלימוד ולאחר שהוציאו רישיון ועל פי הצורך והיכולת נשמח לקשר בניכם לבין חברות האוטובוסים לצורך מציאת עבודה.

הגורמים המשפיעים על שכר הנהגים

ישנם מספר גורמים אשר משפיעים על השכר המוצע לנהגי אגד. בעת חיפוש העבודה יש להביא אותם בחשבון ולהכיר את הנתונים.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים