אלו אשר מתלבטים האם להפוך לנהגי משאית יכולים לשאול ובצדק כמה מרוויח נהג משאית. הדרישה לנהגי משאיות גבוהה ורק הולכת וגוברת. זו עבודה חשובה והיא יכולה להיות מתגמלת כאשר השכר תלוי ברישיון ובוותק של הנהג.

נהג משאית מתחיל יוציא רישיון וינהג על רכב שמשקלו לא עולה על 12 טון. נהג זה יכול להרוויח לאחר מספר שנות ניסיון סביב 10,000 ש״ח לחודש. נהג בעל רישיון ורכב מעל 12 טון יכול להרוויח אפילו יותר כשהמשכורת צפויה לעלות בכ-2,000 ש״ח בחודש. נהגים אשר מובילים נגררים או נתמכים ירוויחו יותר באופן משמעותי ואפשר לראות כי העבודה כנהג משאית יכולה להתפתח לאורך השנים.

הצורך בנהגים הולך וגדל

בהסתכלות על כמה מרוויח נהג משאית יש לשאול גם על הביטחון התעסוקתי. המשק תלוי במידה רבה במערך ההובלה ונהגי המשאיות נמצאים בחזית. יש צורך בנהגי משאיות קטנות וגדולות. חלק מובילים סחורה לחנויות וחלק מובילים דלק, ציוד כבד, מנופים וציוד מורכב. אלו אשר מובילים מוצרים וציוד שההובלה שלהם מורכבת ירוויחו תוספת משמעותית בשכר שלהם וגם בתחום זה הדרישה גבוהה לנהגים.

נהגי משאיות נדרשים בכל העולם ובישראל חסרים כ-4,000 נהגים. מתוך כך כל מי שמשקיע ברישיון נהיגה יכול לדעת מראש כי סיכויי התעסוקה שלו גבוהים. בתחילה ניתן לנהוג ברכב עד משקל 12 טון ובהמשך ניתן להתקדם לרישיון לרכב מעל 12 טון. העבודה של נהגי המשאיות לא תמיד קלה אך ישנו ביטחון תעסוקתי וכלי הרכב החדישים הופכים אותה לנוחה יותר מכפי שהיא הייתה בעבר.

כמה מרוויח נהג משאית עם ובלי ניסיון

בבדיקה כמה מרוויח נהג משאית יש לבחון את ההבדלים בין נהג עם ובלי ניסיון וסוג הרישיון. כמו כן כדאי לדעת כי פעמים רבות הנהגים יכולים לקבל הטבות נוספות אשר מבטיחות את עתידם. נהג עד משקל 12 טון ירוויח בחמש השנים הראשונות כ-9,000 ש״ח בחודש ונהג ותיק יותר ירוויח כ-10,000 ש״ח בחודש. נהג במשקל מעל 12 טון ירוויח בחמש השנים הראשונות כ-11,000 ש״ח בחודש ונהג ותיק ירוויח כ-12,000 ש״ח.

נהג בעל רישיון E+C גרור נתמך יכול להרוויח בחמש השנים הראשונות כ-15,000 ש״ח ולאחר מכן עד 19,000 ש״ח. בנוסף לכך נהגים אשר עובדים בחברה שלוקחת חלק בהתאחדות בעלי מפעלי הובלה זכאי לתנאים תחת ההסכם הקיבוצי בענף.

ההסכם הקיבוצי נותן הטבות שונות כולל פנסיה של 160% משכר הבסיס, קרן השתלמות, ימי חופשה משופרים, תוספת אשל יומי, תוספת מקצועית ותוספת וותק שנתית. רוצים להצטרף למערך המשאיות בישראל? הגעתם למקום הנכון. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים