השאלה ״כמה עולה רישיון לאוטובוס״ יכולה לעניין אתכם אם: אתם עומדים משוחררים טריים שמחפשים את הצעד הבא, החלטתם לעשות שינוי תעסוקתי ואם אתם פשוט אוהבים לנהוג ולעבוד בסביבה של אנשים. כדי לענות על התשובה באופן מלא חשוב לדעת כי הוצאת הרישיון מורכבת מלימודים עיונים ומעשיים.

עלות קורס עיוני לרישיון לאוטובוס הינו כ-3500 ש"ח (נכון לשנת 2023) וכדאי לדעת כי מכללת גלגלים מציעה מלגות, פריסת תשלומים ותנאים מועדפים לעומדים בדרישות לכך. לצד הקורס יש להביא בחשבון את עלויות שיעורי הנהיגה כשכאן המחירים יכולים לנוע בין 6,500 ש״ח עד 10,000 ש״ח.

ההבדלים עשויים להיראות גדולים מאד אך חשוב להבין כי העלויות תלויות במצב הנוכחי של התלמיד, בכמות שיעורי הנהיגה שנלקחים ובמורה או במוסד הלימודים. כדאי מאד ליצור קשר, לשמוע על האפשרויות הקיימות, להשוות מחירים והזדמנויות.

האם זה משתלם להוציא רישיון לאוטובוס

בכל מה שנוגע ללימודים יש לשאול מה אפשר לעשות בסופם. ההשקעה בהוצאת רישיון לאוטובוס היא השקעה במקצוע של ממש ולא רק זה אלא במקצוע שהדרישה אליו כל הזמן גדלה. נהגי אוטובוס יכולים לעבוד בערים במסלולים קבועים, לעבוד כנהגי הסעות (לחברות ותלמידים) ולעבוד עם תיירים ומטיילים.

מבחינת הלימודים, ישנם לימודי בוקר ולימודי ערב כך שתוכלו לבחור במסלול שמתאים לכם ולשלב את הלימודים עם העבודה הנוכחית שלכם. היתרון בכך הוא שלא תצטרכו לוותר על ההכנסה הנוכחית שלכם (במידה ואתם עובדים) או לחילופין תוכלו לסיים את הלימודים בקצב מהיר יותר אם אתם עובדים בלילה או כרגע נמצאים בצומת דרכים ועוד לא עובדים.

הדרישה לנהגים גבוהה מאד, קל למצוא עבודה כמעט בכל מקום בארץ ולהתפתח בתחום. מכאן אפשר להגיד שהשאלה כמה עולה רישיון לאוטובוס חשובה אך חשוב לא פחות לזכור כי מדובר ברישיון פרקטי מאד.

הדרישות המקדימות להוצאת רישיון לאוטובוס

כדי להוציא רישיון לאוטובוס על המועמדים לעמוד במספר קריטריונים. עליהם להיות בני 21 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של לפחות שנתיים ולהכיר את השפה העברית ברמת קריאה והבנה. בנוסף לכך יש להוציא אישורי בריאות ולבצע בדיקת עיניים בטרם התחלת הלימודים.

מבחינת קבלת הרישיון עצמו כל מועמד חייב לעבור קורס עיוני ולצלוח את הבחינות התיאורטיות. בנוסף, על כל מועמד לעבור את מבחן הנהיגה המעשי. רק לאחר שהמועמד עבר את שני החלקים בהצלחה הוא יוכל לקבל רישיון על אוטובוס ולהתחיל לעסוק בתחום.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים