לימודי רישיון למשאית משא כבד ומשא קל יכולים לפתוח בפניך עולם חדש של הזדמנויות. אם עולם הנהיגה מדבר אליך, אם יש לך רצון להחזיק ברישיון שתמיד יש לו דרישה ומתאים לך להכיר את הדרכים בארץ, זה הרישיון הנדרש לך.

לימודי רישיון למשאית מחולקים לשלב המעשי והעיוני. יהיה עליך לדעת כיצד לנהוג על המשאית אך גם לעבור את המבחנים העיוניים לאחר קורס במקום המאושר להעביר את הקורס ושמפוקח על ידי משרד העבודה. בסיום הקורס יש לעבור את המבחן העיוני בהצלחה וזאת כתנאי לרישיון.

לימודי רישיון למשאית משא כבד ומשא קל – למי זה מתאים?

מעבר לרצון להתחיל לעסוק בנהיגה מקצועית כל מנת להוציא רישיון משאית על המועמד לעמוד בתנאים הבאים:

  • המועמד צריך להיות בן 19 ומעלה
  • על המועמד להחזיק ברישיון סוג ג׳ עם ותק של מעל לשנה
  • על המועמד לקבל הפניה ללימוד ממשרד הרישיון
  • כחלק מהליך הבקשה תפנה רשות הרישוי למשטרת ישראל לקבלת מרשם פלילי ותעבורתי
  • המועמד צריך לבצע בדיקת ראיה ובדיקה גופנית

נושאי הלימוד בקורס

הקורס מכשיר את הנהגים לעתיד להתמודד עם אתגרים שונים שהם עשויים להיתקל בהם ומכיר להם את חוקי וכללי הנהיגה. במהלך הקורס המשתתפים לומדים להכיר את מערכות המשאית, כללי הטעינה והפריקה וכיצד מתבצעת בפועל עבודת הנהג.

בנוסף לאלו הלימודים כוללים כל חומר אשר נקבע על ידי משרד העבודה ושיכול להופיע במבחנים העיוניים. בתוך כך יעלו נושאי בטיחות בדרכים, התנהלות במצבי חירום, הכשרה לעזרה ראשונה, דיני תעבורה ורבים נוספים ומעניינים.

היכן הכי נכון ללמוד לרישיון למשאית

יש להתייחס אל לימודי רישיון למשאית משא כבד ומשא קל כחלק מתהליך הוצאת הרישיון וכן כחלק מלמד שנותן למועמדים בסיס אשר ישמש אותם בעתיד. הקורס מקיף את כל הנושאים עליהם יבחנו המועמדים ואלו נושאים אשר הנהגים לעתים עשויים להיתקל בהם ביום יום. מכאן אפשר להבין כי המטרה היא ללמוד במקום אשר יסייע הן לעבור את הבחינות הנדרשות ושיעניק את הידע הנדרש לעבודה בתחום.

יש לבדוק את מקום הלימוד בקפידה, לבדוק מי צוות המורים, לוודא כי הם אכן עומדים לרשות המשתתפים בשאלותיהם השונות ושהמקום יכול להציע לימודי בוקר או ערב בהתאם ליכולות של המועמדים. כמו כן, במקרה הצורך כדאי לבדוק את נושא המלגות או ההטבות של המקום. מכללת גלגלים מקפידה ללוות כל מועמד לאורך כל הדרך ודואגת שמועמדים מתאימים יוכלו לקבל סיוע כספי שיאפשר להם להתחיל במקצוע החדש.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים