לימוד נהיגה אוטובוס על חשבון החברה הוא לא רק אפשרי אלא גם פותח אפשרויות תעסוקה עתידיות. הדרישה לנהגים מקצועיים רק הולכת וגדלה ואנו רואים כי התחבורה הציבורית הופכת להיות משמעותית יותר בישראל. כתוצאה מדרישה גבוהה ומיעוט בנהגים נפתחות אפשרויות חדשות כולל האפשרות ללמוד ולהוציא רישיון על חשבון החברה המעסיקה בעתיד.

כאשר הלימודים מתבצעים על חשבון החברה המשמעות היא שאתם לא צריכים לשלם עבור הלימודים אך אתם מתחייבים לעבוד בחברה שמממנת אותם עבורכם. למעשה, כך תוכלו להרוויח פעמיים. בפעם הראשונה כשאתם לא צריכים לשלם על הלימודים ובפעם השנייה כשאתם יודעים שמיד לאחר סיומם תוכלו להתחיל לעבוד. האם זהו התהליך הנכון עבורכם? נבחן זאת במאמר.

היתרונות והחסרונות של לימוד נהיגה אוטובוס על חשבון החברה

רגע לפני שתקבלו את ההחלטה האם אתם רוצים ללמוד על חשבון החברה, כדאי שתכירו את היתרונות והחסרונות. במידה ואתם עדיין מתלבטים או תוהים איך לצאת לדרך, דעו כי אנו שמחים לעזור, לענות על שאלות ולחבר בניכם לבין החברה שתעסיק אתכם בעתיד.

היתרונות של לימוד על חשבון החברה

היתרון הבולט ביותר של לימוד נהיגה אוטובוס על חשבון החברה הוא שאתם לא צריכים לשלם. אתם יכולים לדעת שתהיה לכם עבודה בסיום הלימודים ולעבור אותם בלי לקחת סיכון. אם אתם עומדים בתנאים, עברתם את גיל 21 ואתם בעלי רישיון רכב, נוכל לבדוק את ההתאמה שלכם ללימודים ולחבר בניכם לבין חברה מקצועית שאנחנו יודעים שתוכלו להשתלב בה.

החסרונות של לימוד נהיגה אוטובוס על חשבון המדינה

החיסרון של לימוד נהיגה כשמישהו אחר מממן את התשלום עליו הוא ההתחייבות שלכם. אתם אומנם תוכלו להתחיל לעבוד מיד אך ניתן לשער שתהיו מחויבים לתקופת עבודה מינימלית קצובה מראש. ברור כי אף חברה לא מעוניינת פשוט לשלם כספים ללימודים של אחרים בלי שהיא תהנה מכך. כמו כן יכול להיות שתצטרכו לעבור עוד שלב התאמה מול החברה וזאת בנוסף לתהליך הקבלה ללימודים.

מי יכול ללמוד נהיגה על אוטובוס?

נהיגה על אוטובוס מתאימה לאלו אשר מעוניינים לעבוד בדרכים, לעבוד עם אנשים רבים במהלך היום ורצוי כאלה שרואים את עצמם עוסקים בתחום בטווח הארוך. נכון, אפשר להחליט להתנסות בתחום, להוציא רישיון ולאחר מכן אולי להוציא רישיון משא רכב כבד או אחר, אבל אם המטרה היא ללמוד בלי לשלם על כך חשוב שתהיה נכונות לעבוד בנהיגת אוטובוס לפחות מספר שנים.

רוצים לפתוח בקריירה חדשה? לבדיקת התאמה וחיבור עם חברה מקצועית, השאירו פרטים כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים