הוצאת רישיון על מונית יכול להתאים לאשים שרוצים לשלב בין עבודה בנהיגה לבין מפגש יומיומי עם אנשים. זוהי הזדמנות להכיר אנשים חדשים, לפתח שיחות, לראות את העיר ולעזור לאנשים במצבים שונים. הסיבות לבחור בנהיגת מוניות כקריירה יכולות להיות מגוונות וכשאלו מגיעות עולה גם השאלה מה צריך בשביל להוציא רישיון על מונית.

נתחיל מכך שכדי להוציא רישיון צריך לעבור שני תהליכים. יש לעבור את החלק התיאורטי ואת הלמידה המעשית כשכל חלק מתבצע במסגרת המתמחה בכך. כל מי שרוצה להיות נהג מונית חייב לעבור את מבחני משרד הרישוי וזאת לאחר שסיים קורס במוסד המתאים לכך.

תנאים מקדימים ללימוד נהיגה על מונית

על פי משרד התחבורה על כל מועמד לעמוד בתנאים הנדרשים וזאת כדי להבטיח כי נהגי המוניות יהיו בעלי ההכשרה המתאימה והיכולות להסיע נוסעים ממקום אחד לאחר בבטחה. אלו הם הקריטריונים בהם כל מועמד חייב לעמוד:

מה צריך בשביל להוציא רישיון על מונית מבחינת הלימודים

כל מי שרוצה להיות נהג מונית חייב לסיים בהצלחה קורס רישיון למונית במוסד לימודים מוכר. בסיום הקורס על המועמד לעבור מבחן עיוני בהצלחה. לצד זאת יש לעבור לימודי נהיגה מעשיים ובסיומם לעבור מבחן מעשי בנהיגה על מונית.

הלימודים התיאורטיים מעניקים לנהגים לעתיד כלים חשובים כשהם כוללים נושאים כמו הכרות עם המונית, דיני תעבורה, עזרה ראשונה, כיבוי אש, ידיעת הארץ ועוברים נהיגה מונעת. הקורס נותן מענה מקיף כשהוא כולל גם נושאי בטיחות כולל נושא חבלה וכן הסעת ילדים. בסיום מקבל כל מועמד את כל מה שיצטרך כדי לא רק להוציא רישיון אלא להיות נהג מונית מוצלח.

המקום הנכון ללמוד בו

יש ללמוד במקום שמבין מה צריך בשביל להוציא רישיון למונית ולעבוד בתחום. ישנם מקומות שונים שאולי יכולים להציע את הידע התיאורטי אך חשוב לא פחות הוא למצוא מקום שדואג למשתתפים בקורס ולמסיימים. מכללת גלגלים מציעה לכם תמיכה מלאה, מרגע ההתלבטות מה ללמוד ועד לאחר שתסיימו בהצלחה את המבחנים ותיקלטו במקום העבודה החדש שלכם.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים