כבר מעל לעשור שישנו מחסור חמור בנהגי משאיות בכל העולם. בישראל, נכון לשנת 2021, ישנו מחסור של מעל ל-3,000 נהגים. המשמעות היא פגיעה באספקת הסחורה בכל רחבי הארץ, בכל הענפים, התייקרות ההובלה ופקקים בנמלים. כולם משלמים על כך ויש מי שבוחרים לראות את ההזדמנות ולהשתלב בענף הנדרש.

ברחבי העולם חסרים נהגי משאיות כשמדינות רבות מסתמכות על נהגים ממדינות זרות ש"ימלאו את החסר". הנהגים שלא נהנים מאזרחות, סובלים לא פעם מתנאי שכר ותנאי מחייה ירודים והדבר מוביל לבריחתם חזרה לארץ המולדת. בריטניה עוברת משבר של ממש עם עזיבתם של נהגים זרים ומחסור חמור שמתבטא בחוסר אספקת סחורה אפילו לבתי המרקחת. 

כיצד נכון לפעול מול מחסור נהגי המשאיות

המחסור בנהגי המשאיות הוביל את בריטניה לשקול גיוס של נהגי משאיות צבאיים לצורך מילוי החסר. בישראל, אנחנו רואים כיצד המשבר הולך ומחריף וספק אם אפילו הצבא יוכל לעזור. כרגע, יש צורך בנהגים שיעבדו ביום ונהגים שיעבדו בשעות הערב והלילה. המדינה מצידה הודיעה כי היא פועלת על מנת להקל על תהליך הכשרת הנהגים וזירוז זמן ההמתנה הנדרש לבדיקות הרפואיות.

היום, אנשים שמעוניינים לשנות את הקריירה, שנמצאים במצב בו הם יושבים בבית בלי עבודה, יכולים להיות בטוחים כי כנהגי משאית הם ימצאו עבודה. כמובן, הכשרה מתאימה היא נקודת ההתחלה ועל הנהגים לעתיד לעבור קורס תיאורטי לצד לימוד מעשי.

עלות הכשרת נהג משאית

עלות הכשרת נהג משאית יכולה לנוע בהכשרה סטנדרטית לעלויות של 8,000 ₪ עד 10,000 ₪. במכללת גלגלים אנחנו מכירים את המחסור בנהגי המשאיות ולצד זאת את עלויות המחייה. לכן, אנו מציעים לכל המתעניינים לבחון את זכאותם לקבלת מלגה ולתנאים מועדפים. ככל שהדבר אפשרי, אנחנו מנסים לסייע, לעזור ולהתגבר יחד על אחד המשברים השקטים אך המשמעותיים במדינה.

חשוב לדעת כי עלויות ההכשרה נחלקות בין הקורס התיאורטי המתקיים במכללה לבין נהיגה מעשית. אנחנו מסייעים למתעניינים לאורך כל הדרך ובוחנים כיצד נוכל לעזור. פתחנו במסלולים של לימודי ערב לצד לימודי בוקר וזאת כדי לאפשר לכל אחד ואחת ללמוד תוך כדי העבודה הנוכחית כך שאין צורך לשלם פעמיים ולוותר על ההכנסה כדי לקבל הכשרה חדשה.

ללמוד ולעבוד

שלא כמו מקצועות רבים, במקרה של הכשרת נהגי משאיות, קל מאד למצוא עבודה בתחום בסיום הלימודים. מחסור של 3,000 נהגים הוא חמור אך מבטיח אפשרויות עבודה בחברות שונות, בתנאים טובים יותר מכפי שנהוג היה בעבר.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים