קורסי נהיגה על רכבים ציבוריים, רכבי משא ואחרים מאפשרים לכם להשתלב בשוק העבודה באופן מידי. במקרים רבים הבוגרים מצליחים למצוא עבודה מיד ומגלים כי הדרישה בשוק גבוהה יותר מכפי שדימינו.

קורסי נהיגה שעומדים לרשותכם

ישנם קורסים שונים וכל אחד מתאים לצורך אחר ובעל דרישות מינימליות שונות. לצורך הצטרפות לקורסים יש להחזיק ברישיון נהיגה ולעמוד בתנאי הסף שנקבעו על פי חוק. אלו הקורסים שתוכלו להצטרף אליהם כדי לרכוש לעצמכם מקצוע לעתיד:

קורס מורה נהיגה

קורס מורי נהיגה מתאים לנהגים בעלי רישיון מסוג ב' ומעלה עם ותק של שלוש שנים ויותר ומגיל 21. כחלק מהתנאים יש להיות בעלי השכלת 12 שנות לימוד ולעבור מבחן התאמה. במהלך הקורס לומדים על כללי הנהיגה, החוק, מערכת הבטיחות, הגורם האנושי ועל תקשורת בין אישית מול התלמיד.

קורס נהיגה ברכב ציבורי

הקורס מתאים לבעלי רישיון מסוג ב' עם ותק של שנתיים ומעלה ובסיומו אפשר להשתלב בשוק העבודה כנהגי הסעות ברחבי הארץ. במהלך הקורס לומדים המשתתפים על מערכות הרכב, בטיחות, חוקי תנועה ואת כללי הסעת הילדים. הבוגרים משתלבים בעולם העבודה במהירות.

קורס נהיגה על אוטובוס

נהגים בעלי רישיון נהיגה מסוג ב' או יותר עם ותק של שנתיים ומעלה יכולים לגשת לקורס ולהשתלב בתחום שהדרישה לעובדים גבוהה מאד. במהלך הקורס לומדים המשתתפים על כלי הרכב אך גם על התמודדות עם סיטואציות יום יומיות שונות שהם עשויים להיתקל בהן במהלך העבודה.

קורס נהיגה על מונית

בעלי רישיון עם ותק של חצי שנה או יותר יכולים לגשת לקורס נהיגה על מונית. במהלך הקורס נלמדים נושאים מקיפים ובהם בטיחות, נהיגה מונעת, עזרה ראשונה, התנהלות עם נוסעים ועוד. בסיום הקורס ועם קבלת הרישיון אפשר להתחיל לעסוק בתחום ברחבי הארץ.

קורס רכב משא

אל הקורס יכולים להצטרף בעלי רישיון ג' עם ותק של שנה ומעלה וכן בני 19 או יותר. בין היתר מלמדים בקורס על כללי הבטיחות בנהיגה ברכב משא, כיצד להתמודד עם סיטואציות יום יומיות, כללי פריקה וטעינה של סחורה, עזרה ראשונה לרבות התמודדות עם פריצת אש ועוד. רישיון על רכב משא כבד מיועד לאלו שרוצים לעבוד בתחום.

קורס מלגזה

קורס יומיים המתאים לבעלי רישיון בלבד (טרקטור או מכונית) מעל גיל 18. הקורס משלב בין חלק עיוני לחלק מעשי. בין היתר מתבצעת היכרות עם יסודות המלגזה, בטיחות, דרישות החוק וכמובן מתבצעת גם נסיעה בפועל.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים