קורס רכב ציבורי מיועד לאלו אשר רוצים לעבוד בנהיגה ברכב שאליו עולים אנשים רבים לאורך היום. אוטובוס, מונית ואוטובוס זעיר, נחשבים לרכבים ציבוריים והנהגים אחראיים על הנוסעים וחייבים להביא אותם ליעד בבטחה.

קורס רכב ציבורי מתאים לנהגים בעלי ותק של שנתיים ומעלה ושמוכנים לקחת על עצמם את האחריות להסיע אנשים כולל בני נוער וילדים. בסיום הקורס הבוגרים יכולים להשתלב בעבודה בנהיגה בתחבורה הציבורית, בחברות פרטיות, הסעות תלמידים ולהיות נהגי מוניות.

נושאי הלימוד במהלך קורס רכב ציבורי

המטרה של הקורס היא להכשיר אותך לעסוק בתחום ולכן הקורס נחלק בין תחום הבטיחות לבין עבודה מול קהל. במסגרת תחום הבטיחות הקורס עוסק בדיני התעבורה, הכרת הרכב הציבורי, נהיגה מונעת, זיהום אוויר וכללי הנהיגה הנכונה ברכב ציבורי.

במסגרת עבודה מול קהל הקורס עוסק בהסעת תלמידים, לימודי חברה, עזרה ראשונה, כיבוי אש, זיהוי אמצעי חבלה, נגישות למוגבלויות ועבודה בשירות הציבורי. בסיום הלימודים יהיה לך את כל הידע הנדרש לעבודה עם קהל וגם הבנה מה יהיו הציפיות ממך כנהג ברכב ציבורי.

דרישה גבוהה בשוק העבודה – לאנשים שמתאימים לתפקיד

אם החלטת לרכוש מקצוע או לשנות את כיוון התעסוקה הנוכחי שלך ויש לך אהבה לנהיגה, לדרכים ואנשים, קורס רכב ציבורי יכול להתאים עבורך. התנאי המקדים הוא רישיון ב' עם ותק של שנתיים או יותר, ידיעת השפה העברית, קריאה וכתיבה והפניה מטעם משרד הרישוי.

אלו אשר מסיימים את הקורס בהצלחה מוצאים כי אפשרויות העבודה רבות. הדרישה לנהגים על אוטובוסים, בהסעות ילדים, טיולים ובתחבורה הציבורים, גבוהה כל הזמן. בנוסף לדרישה, מכללת גלגלים מסייעת לבוגרי הקורס למצוא עבודה בחברות איכותיות וטובות ותשמח לעזור גם לך ברגע שתהיה לך תעודה.

לא רק הכשרה טובה

בחירת הקורס הנכון צריכה להתבצע בהתחשב ברמת ההכשרה אבל לא רק. אם יש לך התלבטות היכן ללמוד, הנה מספר נקודות שנציע לך לבחון:

  • תמיכה – חשוב שהצוות המקצועי של בית הספר ייתן לך תמיכה מלאה לאורך כל הדרך. חשוב שהוא ילווה אותך מקבלת האישורים הראשונים כדי להתחיל את הלימוד ועד לקבלה לעבודה.
  • הכנה למבחן מעשי – מקום הלימודים צריך להכין אותך למבחן המעשי ולהראות הצלחות קודמות בנושא זה. בסופו של דבר חשוב לך לקבל את התעודה ולהתחיל לעבוד בנהיגה על רכב ציבורי.
  • סבסוד ומלגות – באפשרותך לקבל סבסוד ומלגות ללימודים. במכללת גלגלים נשמח לבחון את הזכאות שלך ונדאג לך לאורך כל הדרך.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים