רישיון נהיגה מעל 15 טון מאפשר לכם לנהוג על משאית כבדה. רוב הנהגים, גם נהגי המשאיות, מחזיקים ברישיון עד 12 טון והרישיון מעל למשא זה נחשב לנחשק, מקל על מציאת עבודה טובה ותנאי העבודה כמובן בהתאם.

אם אתם מעוניינים בתהליך, יכול להיות שיש לכם שאלות רבות על רישיון מעל 15 טון מחיר ורבות אחרות. אנחנו כאן כדי לעשות סדר בדברים, לענות על כל השאלות וזמינים לשאלות בהשארת פרטים באתר ובטלפון.

למה משתווה רישיון מעל 15 טון?

רישיון מעל ל-15 טון הוא רישיון סוג C (ג׳) והוא מאפשר לנהוג על רכב משא כבד. שלא כמו רישיון 1C אשר איתו אפשר לנהוג על רכב משא כבד עד למשקל של 12 טון, כאן האפשרויות גדולות בהרבה ובהתאם ליכולת הרישיון כך נפתחות גם הזדמנויות התעסוקה.

מהם התנאים המינימליים הנדרשים לצורך הוצאת רישיון מעל 15 טון?

  • על המבקש להיות בעל רישיון נהיגה בדרגה C עם ותק של שנה או יותר.
  • על המבקש להיות בגיל 19 או מעל.
  • המבקש צריך לבצע בדיקת רופא ובדיקת עיניים כשלב מקדים לתחילת הלימודים.
  • יש להוציא טופס רש״ל 18 לרכב משא כבד.
  • על המבקש לפנות למשרד הרישוי עם טופס הבקשה, רישיון הנהיגה הנוכחי ותעודת הזיהוי לצורך קבלת אישור לגשת ללימודים.
  • המבקש חייב לעבור קורס עיוני ולעבור הן את המבחן העיוני והן את המעשי בטרם יוכל לקבל רישיון.

רישיון מעל 15 טון מחיר – למה לצפות מבחינת עלויות?

בחינת מידע על רישיון מעל 15 טון מחיר צריכה להתחלק לשניים. הראשון הוא החלק העיוני כשכל מועמד שמעוניין להוציא רישיון חייב לעבור קורס ואת המבחנים העיוניים. החלק השני הוא החלק המעשי בו המועמד לומד בפועל לנהוג על משאית מעל 15 טון על כל הכרוך בדבר. אנו עוזרים למועמדים המעוניינים בכך דרך קבלת מלגה, במסלולי ערב שמאפשרים להם ללמוד ומכוונים אותם כך שיוכלו לעמוד במחיר הנדרש.

היכן כדאי ללמוד לקראת רישיון 1C?

כל מי שרוצה להוציא רישיון על רכב משא כבד במשקל של מעל 15 טון חייב לעבור קורס עיוני לצד השיעורים המעשיים. במכללת גלגלים אנחנו דואגים ללוות את כל התלמידים שלנו באופן אישי ומסייעים להם ככל האפשר. גם מבחינת הדאגה לנושא רישיון מעל 15 טון מחיר אנחנו מציעים הטבות ומלגות לתלמידים שנמצאים זכאים לכך. לפרטים נוספים והרשמה, השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים