רישיון מעל 15 טון פותח דלתות והזדמנויות עבודה חדשות. כמות העבודה שיש לנהגים בעלי רישיון גבוה זה רבה והדרישה רק הולכת וגוברת. כדי להוציא את הרישיון יש לעמוד בתנאים מקדימים, לעבור קורס הכשרה עיוני שבסיומו מבחן וללמוד נהיגה מעשית וטסט.

במכללת גלגלים אנחנו מציעים מגוון קורסים שמכינים את המועמדים למבחנים העיוניים ולעבודה בפועל כנהגי משא כבד מעל 15 טון. כאן נענה על מספר שאלות נפוצות ואם יש לכם עוד שאלות ואתם מעוניינים בפרטים נוספים על הלימודים, השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

מהם ההבדלים בין רישיון C לבין רישיון 1C?

רישיון מסוג C מאפשר לנהגים לנהוג על רכב משא כבד עד 12 טון. משאיות רבות נמצאות תחת הגדרה זו ויש צורך רב בנהגים רבים בעלי יכולות אלו. לעומת זאת, רישיון 1C נחשב לרישיון הבא כשהוא מאפשר לנהוג על רכב משא כבד במשקל של מעל 15 טון.

אם ישנה דרישה לנהגי משאיות הרי שהדרישה לבעלי רישיון מעל 15 טון גבוהה עוד יותר. הסיבה לכך היא מיעוט הנהגים שיש להם את ההכשרה המתאימה וכמות העבודה שרק הולכת ועולה. מבחינת הדרישות יש לציין כי כדי להוציא רישיון מעל 15 טון משרד הרישוי מחייב את המועמדים להיות בעלי רישיון C כתנאי מקדים לתחילת התהליך.

רישיון מעל 15 טון משרד הרישוי – מה הכי חשוב לדעת?

נהגים אשר מעוניינים להוציא רישיון מעל 15 טון חייבים להיות קודם כל בעלי רישיון C המאפשר להם לנהוג על רכב משא כבד ועליהם להיות בני 19 ומעלה. בהנחה שתנאי הקבלה מתקיימים, על המועמדים למלא טופס בקשה מקוון בו הם מעבירים הצהרה רפואית ומוותרים על סודיות רפואית ומסכימים לעיון במרשם הפלילים.

המועמדים חייבים לבצע בדיקה רפואית ובדיקת ראייה ובהנחה שכל התנאים הנדרשים מתקיימים ניתן לגשת לקורס עיוני ובסיומו לגשת למבחנים. הצלחה במבחנים התיאורטיים הם שלב חובה לאלו אשר רוצים להוציא רישיון ולהתחיל לנהוג על רכב משא כבד מעל 15 טון.

מהם היתרונות של מכללת גלגלים?

מכללת גלגלים מתמחה בקורסים עיוניים בתחום הנהיגה. אנו שמים לעצמנו למטרה ללוות כל אחד מהמשתתפים בקורסים באופן אישי עד להצלחה במבחנים העיוניים ולאחר מכן בתהליך ההשמה (למעוניינים בכך). חשוב לנו לאפשר לכל אחד להשתלב בשוק העבודה בדיוק על פי רצונותיו ולכן אנו מציעים מסלולי לימוד בשעות שונות שמאפשרות לשלב בין לימודים לעבודה.

כמו כן, נשמח לבדוק את זכאותך למלגה אשר מקלה על הליך הוצאת רישיון מעל 15 טון. רוצה לשמוע פרטים נוספים ולבדוק כיצד תוכל להוציא את הרישיון הבא שלך? השאר פרטים באתר וכבר נחזור אליך.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים