שינוי קריירה יכול להתבצע בכל גיל ומבין האפשרויות הרבות שעומדות לפניך יכול להיות שאת עיניך תפסה הוראת למידה לימודים. אם יש לך התלבטות בנוגע ללימודים ועבודה כמורה נהיגה, הכתבה הבאה המכילה את השאלות הנפוצות והתשובות להן, היא בדיוק עבורך.

מי יכול להצטרף אל קורס להוראת נהיגה?

אל הקורס להוראת נהיגה יכולים להצטרף מועמדים מעל גיל 21 בעלי רישיון נהיגה מסוג B ומעלה, ותק של לפחות שלוש שנים ובוגרי 12 שנות לימוד. כמו כן, המועמדים צריכים להוציא תעודת יושר ממשרד הרישיון ונקיים מעבר פלילי. 

היכן מתקיימים הלימודים?

הלימודים מתקיימים במוסדות לימוד שאושרו להעביר את הקורסים ואשר נמצאים תחת פיקוח של משרד התמ"ת. מכללת גלגלים מובילה בתחום הוראת נהיגה לימודים ועתה בשל המצב מציעה קורסי בוקר וערב אשר מתקיימים בזום. תודות לכך יכולים להצטרף ללימודים מועמדים ומועמדות מכל רחבי הארץ.

מה נדרש כדי לסיים את הלימודים?

כדי לסיים את הלימודים יש לעמוד בדרישות הסף של נוכחות חובה ולעמוד בהצלחה בבחינות הגמר. הבחינות של משרד התמ"ת ולכן התעודה ניתנת מטעם המשרד בנוסף לכך שהיא מטעם מוסד הלימודים. כל התלמידים של מכללת גלגלים מקבלים תמיכה מלאה לאורך כל הדרך, מענה על כל שאלה ולכן עוברים בהצלחה את הבחינות.

האם אפשר לקבל מלגה בעבור הוראת נהיגה לימודים?

כן. מכללת גלגלים מאפשרת למועמדים המתאימים ליהנות ממלגה ובנוסף מתנאי תשלום אטרקטיביים. המטרה שלנו היא לאפשר לך לפתוח בקריירה הנכונה עבורך בתחום הנהיגה ולכן נלווה אותך משלב ההתלבטות, דרך הוצאת האישורים הנדרשים ומתן פתרונות כלכליים שיאפשרו לך להצטרף לקורס.

איך אפשר לדעת האם הקורס מתאים לי?

הוראת נהיגה מתאימה לאנשים אשר גם אוהבים לנסוע בכבישים ושגם מעוניינים ללמד את דור הנהגים הבא. הקורס מעניק כלים מעשיים לצד מידע תיאורטי אך הוא לא מלמד איך לאהוב את התקשורת עם הנהגים החדשים. אם יש לך דרייב ללמד אנשים, לעבוד עם צעירים ומבוגרים, להכיר ולתקשר עם נהגים לאורך כל היום, יתכן מאד שלימוד מורי נהיגה הוא הדרך הנכונה עבורך.

מה אפשר לעשות בסיום הלימודים?

בסיום הלימודים אפשר להתחיל ללמד נהיגה. מדובר במקצוע בעל דרישה גבוהה וישנם בתי ספר בכל הארץ ששמחים לצרף לשורותיהם מורים חדשים. בסיום יעמדו לפניך שתי אפשרויות, ללמד באופן עצמאי או כחלק מבית ספר לנהיגה. שתי האפשרויות טובות ובמכללת גלגלים נשמח לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורך. 

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים