רכב ציבורי יכול להיות מונית, אוטובוס ומיניבוס. כדי לעלות על כל אחד מאלו יש להחזיק ברישיון נהיגה מתאים כמתקבל לאחר מעבר טסט מעשי ותיאורטי. קורס רכב ציבורי ברחובות מאפשר לכם לעשות את הצעד הראשון לקראת קריירה חדשה.

הקורס מקיף נושאים רבים כולל כללי הנהיגה ברכב ציבורי, עבודה עם מגוון לקוחות, הכרות עם הגורם האנושי בנהיגה על הכביש, עזרה ראשונה, ועוד. כדי להצטרף לקורס יש לעמוד במספר תנאים, כולל:

קריטריונים בבחירת קורס רכב ציבורי ברחובות

תושבים מרחובות והסביבה אשר רוצים לפתוח בקריירת נהיגה על רכב ציבורי צריכים לבחור את מקום הלמידה הנכון עבורם. בבחירה יש לבחון את הקריטריונים הבאים:

היקף נושאי הלימוד

המטרה של קורס רכב ציבורי ברחובות היא להכין את המועמדים למבחן התיאוריה ולחיים כנהגים. יש להסתכל על הסילבוס, לשמוע על הניסיון של המכללה ולוודא כי היא אכן מכינה את המועמדים לעבור את המבחנים בצורה הטובה ביותר.

תמיכה בתלמידים

חשוב מאד שהתלמידים יוכלו לקבל את התמיכה הנדרשת להם במהלך הלימודים ומעבר לכך. הדבר בא לידי ביטוי בסיוע לקראת קבלה ללימודים כולל מענה על שאלות והוצאת אישור ללימודים. תמיכה מתבטאת גם במענה על שאלות במהלך הלימודים ובסיומם במציאת עבודה. 

עלויות ואמצעי מימון

המטרה של המצטרפים ללימודים היא להתחיל בקריירה מוצלחת. לשם כך יש לבדוק גם את העלויות של הקורס ולבדוק את אפשרויות המימון והמלגות. הקורס הזול ביותר הוא לאו דווקא המוצלח ביותר, אך גם היקר ביותר לא יהיה בהכרח האופציה הכי טובה.

אפשרות לשלב לימודים ועבודה

רוב מי שמצטרף לקורס רוצה לשלבו בעבודה קיימת ולכן כדאי לבדוק כי הקורס מתקיים בשעות נוחות. הדגש של מכללת גלגלים הוא לעזור לתלמידים ולכן מתקיימים קורסי ערב, קורסים בימי שישי וקורסים בבוקר לאלו אשר מעוניינים בכך. האפשרויות רבות.

מאיפה להתחיל את השלב הבא 

השלב הבא בקריירה שלך יכול להתחיל ממש עוד רגע. מכללת גלגלים מציעה למועמדים תמיכה מלאה, מההתעניינות ובחירה בקורס הנכון, לאורך הלימודים עצמם ובהמשך בהשתלבות בעולם העבודה ושימוש בקשרים של המכללה. אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולשמוע כיצד נוכל לעמוד לרשותך. 

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים