קורס רכב ציבורי מחירים ופרטים שכדאי לדעת

קורס רכב ציבורי מיועד להכשיר נהגים לעסוק בנהיגה על רכבים מסוג: מוניות, אוטובוס זעיר ציבורי (מיניבוס) ואוטובוס. אחת השאלות נוגעת אל קורס רכב ציבורי מחירים וכאן נפרט עליהם וכל מה שחשוב לדעת כבר בתחילת הדרך.

רגע לפני שניגע במחירים, כדאי לדעת כי מי שרוצה לעבור הסבה מקצועית או לרכוש לעצמו מקצוע ולעסוק בתחום הנהיגה הציבורית, מגלה כי הדרישה בתחום גבוהה מאד. כלומר, אמנם יש צורך ללמוד, לעבור מבחן עיוני ומעשי, אך חברות רבות זקוקות לנהגים מקצועיים שרוצים לעבוד עם קהל מגוון. רוב הבוגרים מוצאים עצמם משתלבים בעבודה במהירות.

החלק המעשי והחלק העיוני

קורס נהיגה על רכב ציבורי מיועד לעבור את החלק העיוני וכבר נפרט על עלויותיו ועל אפשרויות המימון. בנוסף, על הנהגים לעתיד ללמוד לנהוג באופן מעשי. במקרים של נהיגה על מונית, קל יותר ללמוד כיוון שמבחינה מעשית מדובר על מכונית פרטית. עלות לימודי נהיגה מעשית יכולים לנוע בין 500 לבין 1000 ₪. כדי ללמוד לנהוג על אוטובוס יש לשלם יותר כשהמחירים נעים בין 6,000 ₪ לבין 10,000 ₪. ההבדל בין המחירים תלוי במקום הלימוד וברמת הרישיון הנוכחית.

הקורס העיוני מכין את המשתתפים למבחנים של משרד הכלכלה אשר מפקח על הכשרת הנהגים. עלות הקורס נעה בין 3,500 ₪ לבין 5,000 ₪. הדבר תלוי במכללה המלמדת ולמחיר זה יש להוסיף עלות נסיעות וכמובן את זמן הלימוד הנדרש. במקומות בהם מוצע קורס ערב בשעות נוחות אפשר להמשיך לעבוד תוך כדי, עד לקבל הרישיון.

קורס רכב ציבורי מחירים ומה עוד חשוב לדעת

בבירור על הקורס, חשוב לא רק לדעת מה המחירים שלו אלא לוודא כי מקום הלימוד נבחר בקפידה. המטרה היא לעבור את המבחנים בהצלחה ולשם כך נדרשים מורים מנוסים והצלחות קודמות. כמו כן, חשוב שיהיה יחס אישי, מורים שאפשר לפנות אליהם עם שאלות ולדעת שישנה תמיכה מלאה מהרגע הראשוני של ההצטרפות לקורס ועד לאחר סיומו.

נקודה חשובה נוספת מתייחסת למלגות ופריסת הלימוד לתשלומים. במכללת גלגלים אנחנו מתייחסים לכל פניה ולכל תלמיד באופן אישי. המטרה שלנו היא לוודא שאתם עושים את המסלול הנכון ביותר עבורכם ומסייעים בקבלת מלגת לימודים. המוטו שלנו אומר שכשיש רצון ללמוד, נמצאת הדרך לעשות זאת. אנו מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם באתר או לפנות אלינו ונשמח לבדוק כיצד נוכל לקדם גם אתכם לעבר החלום.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים