נהגי מוניות נוסעים באזורים שונים בארץ, פוגשים אנשים רבים ונמצאים שעות רבות בכבישים. אם אתם חושבים שזו העבודה המתאימה עבורכם, בוודאי עלתה אצלכם השאלה ״כמה מרוויח נהג מונית״ ובדיוק בנושא זה ניגע בכתבה.

מאז הקורונה חלה ירידה בשימוש במוניות אך הדרישה לא ירדה. הנהגים מסיעים לקוחות קבועים, לקוחות מזדמנים ותיירים בשעות שונות של היום. חלק מהנהגים עובדים בחברה וחלק באופן עצמאי כשאלו העצמאיים יכולים להרוויח יותר אך עליהם לקחת בחשבון כי ישנם ימים בהם הם לא יכולים לעבוד כמו ימי מחלה, כשהרכב במוסך ובחופשה.

הגורמים המשפיעים על כמה מרוויח נהג מונית

כדי לדעת כמה מרוויח נהג מונית חשוב להכיר את המרכיבים אשר יכולים להשפיע על המשכורת או הרווח החודשי הסופי (נטו). נהג שכיר יקבל משכורת נמוכה אך יזכה לתנאי העסקה שיכולים להיות משתלמים מאד וגם יעניקו לו ״ראש שקט״. נהג באזור המרכז ובאזורים שהדרישה למוניות גבוהה ירוויח לרוב יותר לעומת זה שנמצא בפריפריה.

נהגי מוניות יהיו לרוב עצמאיים ויהיו שייכים לתחנת מוניות אשר עוזרת להם בכל נושא ההתנהלות. מדובר בעסק לכל דבר ולכן לנהג עצמו יכולה להיות השפעה גדולה על המשכורת שהוא מרוויח בסופו של דבר. נהגים אשר רוכשים רכב במחיר סביר ולא את היקר ביותר יישארו בסוף החודש עם יותר כסף ופחות הוצאות (ליסינג או הלוואה). עם זאת אלו שרוכשים רכב יוקרה יוכלו לשרת לקוחות פרמיום כמו חברות עורכי דין אך כדאי לוודא שישנו שוק לכך לפני הרכישה.

גם הנהיגה עצמה משפיעה כמובן על הרווחיות. נהג אשר שומר על הרכב, שאינו נכנס לתאונות ושלא מקבל דו״חות יוכל לשמור לעצמו את ההכנסה. הדבר האחרון שיכול להשפיע על ההכנסה הוא שעות וימי העבודה. נהג שיעבוד יותר צפוי להרוויח יותר אך יש להביא בחשבון כי לא כל יום בשבוע רווחי באותה המידה. ישנם ימים בהם הדרישה לנהגים גדולה יותר מאחרים ועם הזמן הנהגים לומדים לנהל את העסק שלהם בצורה הנכונה והרווחית.

ציפיות ההכנסה

נהגי מוניות אשר עובדים שעות ספורות בכל יום ועובדים בצורה חלקית (למשל 4 שעות ביום, 4 ימים בשבוע) ירוויחו משכורת מינימום אך רוב נהגי המוניות עובדים יותר שעות ויותר ימים בשבוע. נהגים אשר עובדים חמש משמרות מלאות בשבוע יוכלו להרוויח גם 10,000 ש״ח ויותר.

כחלק מתהליך הלימודים אנחנו דואגים לתלמידים שלנו ומספקים ידע רחב בכל הנוגע לעבודה לאחר הוצאת הרישיון. אם אתם מתעניינים להשתלב במקצועות נדרשים בעולם הנהיגה, זה הזמן שלכם להשאיר פרטים כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע הרלוונטי.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים