אין זה משנה אם לפני רגע השתחררתם מהצבא או אם אתם מחפשים מה הצעד הבא שלכם, זה הזמן לתכנן את הקריירה שלכם. אם אתם אוהבים לנהוג, מתחברים לארץ ורוצים לעבוד בסביבה של אנשים, יתכן מאד שהגיע הזמן לברר על הוצאת רישיון לאוטובוס.

בבדיקה כמה עולה להוציא רישיון לאוטובוס כדאי להתייחס לא רק לעלות הלימודים וההכשרה אלא לבדוק תוך כמה זמן תוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם והאמת היא שמדובר על זמן קצר. כדי להוציא רישיון תצטרכו לעבור מבחן תיאורטי ומבחן מעשי. לאחר מכן תוכלו להשתלב בשוק העבודה כשאנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך.

הוצאת רישיון לאוטובוס 

רגע לפני בחינת עלויות הוצאת הרישיון לאוטובוס, כדאי שתכירו את התנאים הנדרשים להוצאתו ומה יידרש מכם בדרך. קודם כל, על מנת להתחיל את התהליך, עליכם לעמוד בתנאים הבאים:

במידה ואתם עומדים בשלושת הקריטריונים, תוכלו להגיש מועמדות כשמכללת גלגלים מסייעת לכם בכל הנוגע לקבלת אישור ללימודים. ברגע שקיבלתם את האישור, תצטרכו ללמוד נהיגה מעשית על משאית ולעבור קורס תיאורטי.

במהלך הקורס תלמדו על דיני התעבורה, כללי ההסעה כולל כללי הסעת ילדים, התנהלות במצבי חירום כולל החייאה וכיצד להתנהל בסיטואציות שונות בהם תיתקלו בעבודה כנהגים. הקורס מקיף, המורים מתייחסים לכל אחד באופן אישי ועונים על כל שאלה. הקורס מכין את המשתתפים למבחן התיאורטי והתלמידים במכללת גלגלים נהנים מתוצאות מצוינות במבחנים.

רישיון לאוטובוס מחיר הקורס ועלויות נלוות

מחיר הוצאת רישיון לאוטובוס נחלק בין החלק העיוני לחלק המעשי. עלויות הקורסים התיאורטיים נעים בין 3,500 ₪ לבין 5,500 ₪ כאשר מכללת גלגלים מציעה למועמדים המתאימים מלגה וכן תשלומים בתנאים מועדפים. עלות שיעורי הנהיגה עד להוצאת הרישיון יכולות לנוע בין 6,500 ₪ ולהגיע עד ל-10,000 ₪. הדבר תלוי בצורך האישי, באזור הלימוד ובמורה הנהיגה.

לצד עלויות הוצאת הרישיון במקרים מסוימים ישנן עלויות נלוות כולל אובדן ימי עבודה. כדי להימנע מכך, יצרנו שני מסלולים לימוד, בוקר וערב כך שלא תצטרכו לוותר על מקום העבודה הנוכחי שלכם ולשלם יותר מהנדרש. הוצאת רישיון לאוטובוס יכולה להתבצע במקביל לחיים הנוכחיים שלכם ותוך זמן קצר תוכלו להשתלב במגוון רחב של חברות כשאנחנו נשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים