מכללת גלגלים מובילה בתחום לימודי הנהיגה על כלי רכב מקצועיים. המכללה הוקמה מתוך מטרה לסלול את הדרך ליעד בקלות ובפשטות. לצד המרצים הטובים ביותר וליווי מלא של כל מועמד מציעה המכללה מסלולי מימון מועדפים למתאימים לכך.

במשך השנים הצטרפו אלינו תלמידים שהחליטו לשנות מקצוע, להשתלב בעולם הנהיגה, שרצו להרחיב את הזדמנויות העבודה שברשותם ושהיו צריכים להוציא רישיון לצורך ביצוע עבודתם בצורה המיטבית. רבים הגיעו עם שאלות וזה הזמן לענות עליהן.

אילו קורסים מכללת גלגלים מציעה?

המכללה מציעה שפע של קורסים בתחום הנהיגה המקצועית ובכלל זאת:

האם ישנם מסלולי ערב לאנשים שעובדים?

כן. ברור לנו כי רבים רוצים להוציא רישיון בעודם עובדים בשעות הבוקר ולכן יש לנו מסלולי ערב עבור חלק מהקורסים. לימודי ערב מתאימים לאלו שרוצים להוציא רישיון בזמן שהם עובדים במקום אחר וכשהם מוכנים ללמוד לאורך תקופה ארוכה יותר כדי לסיים את כל ההכשרה הנדרשת.

האם הקורסים מכינים את התלמידים למבחנים העיוניים?

בהחלט כן. הקורסים של מכללת גלגלים לא רק שמעבירים את החומר העיוני הנדרש ומכינים את הנהגים לעתיד להתמודד מול כל האתגרים שיופיעו לפניהם, הם גם מכינים את המועמדים למבחנים העיוניים. ברור לנו שישנם תלמידים שיכולים להתקשות מול חלק מהחומר וצוות המורים שלנו נכון לעזור לכל תלמיד בכל שאלה והתוצאות באות לידי ביטוי באחוזי ההצלחה הגבוהים.

האם ישנם תנאים מקדימים ללימודים?

כל קורס נהיגה דורש תנאי סף שונים וכאן באתר אפשר לקרוא הכול אודות כל קורס. במקביל אנחנו שמחים לענות על כל שאלה ולבחון האם המועמד עומד בתנאים הנדרשים כדי להתחיל את הקורס וכדי לסיימו על פי הנדרש. אנו מלווים כל תלמיד משלב ההתלבטות הראשונית ועד לסיום הקורס בהצלחה.

איזה קורס נהיגה הכי כדאי ללמוד?

אין תשובה אחת שמתאימה לכולם. מועמדים אשר רוצים לעבוד עם ציבור יתאימו יותר לקורס נהגי אוטובוס או רכב ציבורי. לעומתם נהגים שמעדיפים לנהוג לבד במינימום פגישות עם אנשים ימצאו כי קורס נהיגה על משאית מתאים להם יותר.

מהם היתרונות של מכללת גלגלים?

מעבר לניסיון הרב מכללת גלגלים מביאה אכפתיות ודאגה לכל תלמיד. אנו מלווים כל מועמד משלב ההתלבטות ומסייעים בהוצאת הטפסים הנדרשים להרשמה ככל האפשר. כמו כן, הצוות שלנו דואג לענות על כל שאלה ולהכין כל תלמיד למבחן העיוני ולחיים האמיתיים. בנוסף לכל אלה המכללה מציעה מלגות למועמדים מתאימים וכן תנאי תשלום מועדפים לזכאים.

שיחה עם נציג

עלות רישיון

0
לזכאי מלגה

לפרטים נוספים

מכללת גלגלים